Kawałek świata

Urządzony kawałek świata,
gdzie wszystko miejsce swoje ma
Z naturą siostrzę się i bratam 
więc skąd tak nagle ta cicha łza
cicha łza
Ty mówisz do mnie ma kochana 
mówisz do mnie, że jestem Twoja 
jak tamta, która zapomniana 
a we mnie wciąż ta sama  bojaźń
rośnie bojaźń
Bo urządziłam sobie ten kawałek świata
i nie wiem w jakiej zamknąć Cię szufladzie 
byś się z tym moim światem tak jak ja pobratał
by wszystko było  w idealnym ładzie 
takim ładzie
Mijają dni, miesiące , czasem lata
i wciąż nie wiemy czemu tak się stało 
na cóż była nam ta cała strata 
i co nam po niej na życie zostało 
nam zostało 
Bo nic na marne, nic też bez powodu 
zapisy losu w bajki  włożyć lepiej 
chociaż tak bardzo chciało się za młodu 
być kimś znaczącym, być mądrym człowiekiem
być człowiekiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz